5.2.06

27 (3)

Omdat ik alleen was op mijn echte verjaardag, mocht ik zonder pardon drie dagen lang jarig zijn. Dus trok ik op donderdag mijn nieuwe, peperdure rok aan met mijn nieuwe, handmade trui en mijn plastic armbanden van de H&M - ik voelde mij net een elfje, wat de perfecte stemming was om Uit Eten te gaan.
Ik had pasta met spinazie, kaas en tomaat. We dronken huiswijn en haalden diep adem wanneer wolken vers gehakte basilicum voorbij dreven. En hoewel we al meer dan genoeg gegeten hadden met het hoofdgerecht alleen, namen we toch een toetje.
Ik zou elke dag Uit Eten kunnen gaan.
Dus gingen we vrijdag ook nog Uit Ontbijten.
Vandaag ben ik voor de tweede dag niet meer jarig. Ik loop rond in lompen terwijl er zes machines was liggen te wachten. Buiten is alles guur en als ik even niet oplet, word ik zenuwachtig voor mijn eerste schooldag overmorgen.

Geen opmerkingen: