17.9.04

Voor het eten

Mijn lief wil graag naar Mongoliƫ maar vindt dat hij eerst de taal moet kennen. In afwachting daarvan haalt hij dikke fotoboeken van de streek uit de bib. Meedoen aan Peking Express is vooralsnog geen optie.
Ik koop Dani Benoni (lang zal hij leven) in de Limerick. 11,50 euro. De mevrouw is erg vriendelijk en wenst me met een grote glimlach een prettig weekend. Ik wens haar ook een prettig weekend.
Ik heb hard moeten lachen om het bezoek van Margreet Dolman bij Bart Moeyaert thuis, gisteren op Republica. Maar een goed interview was het niet. Wat woont hij mooi, Bart Moeyaert. Hij houdt van mooie dingen. Ik ook. Deep down zijn we soulmates en als ik later groot ben gaan we trouwen.
Dit is zo'n vrijdag die geen vrijdag is omdat ik morgen vroeg uit de veren moet (het is weer zo koud 's morgens in huis) en gaan werken.

Geen opmerkingen: