31.10.04

Een ander gezicht

Mijn lief knutselt geregeld aan zijn blog. Dan heeft het ineens een ander kleurtje, een ander lettertype, een heel ander gezicht. Dan denk ik: wat leuk! Dat wil ik ook!
Ik ben al een paar keer begonnen, hoor. Ik heb geëxperimenteerd met kleuren. Een cominatie van geel, rood, zwart, wit en grijs bijvoorbeeld, of van wit, lichtblauw en rood, maar dat werkte voor geen meter. Al dat gedoe vreet alleen maar uren. En terwijl ik zo zit te prutsen, gilt er een stemmetje vanop mijn schouder: ga lezen! Ga naar de film! Dus ziet mijn blog er nog vrijwel net hetzelfde uit als op dag 1, en als in de catalogus van Blogger.com.
Sinds een week of wat heeft mijn lief weer een nieuwe lay-out. Een wel erg geslaagde lay-out. Sinds een week of wat denk ik weer: wat leuk! Dat wil ik ook!
En zie, nu heb ik drie dagen vrij. Dag één is voor een groot stuk verloren gegaan aan het spook van de migraine, maar het gaat veel beter nu. Ik kan weer denken en de wereld heeft weer kleur. Twee nachten en twee dagen nog om te knutselen.
Misschien gaat er zowaar iets van komen.

Geen opmerkingen: