5.10.04

Nog niet

Ik heb oordoppen in. Dat heeft te maken met eventuele tickets voor Lambchop (zie ook gisteren) en met werk dat gedaan moet worden. Ik krijg geen letter op papier met de radio aan. Nu zit ik opgesloten in mijn eigen hoofd. Ik klink als een bak water - behalve als ik drink. Hete thee slurpen met oordoppen in maakt minstens evenveel lawaai als zonder.
Ik ging even iets zeggen over mijn leeftijd.
Hoe oud ben ik? 17-25 of 25-40? Ik ga voor de jonge kant van 25, mij ervan bewust dat ik langzaam groot word. De eerst schok kwam toen mijn neef, die bijna even oud is, vader werd. Dan trouwt een vriendin, krijgt een oud lief een baby, is een collega van een jaar ouder hoogzwanger, koopt een vriend een lap grond. Zelf wonen we piepklein (één buggy en er is geen plaats voor ons meer in de woonkamer), in een huis dat voor 80 procent bewoond wordt door studenten. We zitten nog lang niet in de verbouwingen, nog lang niet in de pampers.
We doen nog even niet mee.
Maar in de advertenties kijk ik naar huizen met een extra slaapkamer, voor de kleine waar we nog niet aan toe zijn.

Geen opmerkingen: