25.3.05

Parijs

Morgenmiddag om 5 uur begint mijn vakantie. Een week thuis. Of ik plannen heb, vragen ze. Nee, zeg ik. Behalve even naar het verre Limburg, misschien zelfs even naar het verre Antwerpen. Veel lezen, shoppen met mijn ma en het huis opruimen. Dat mijn lief en ik allebei werken heeft verregaande gevolgen voor ons huishouden. De was hangt al twee weken te drogen, de tulpen zijn al zo lang uitgebloeid dat mijn lief vindt dat ze nu op irissen lijken.
Tamelijk prozaïsche plannen heb ik.
Tot ik op de site van Bart Moeyaert beland en het stukje Eiland lees.
Ik wil naar Parijs.
Zitten in de Jardin de Luxembourg. Een fractie van het Louvre bekijken en het Musée d'Orsay. Die dingen die we de vorige keer niet gedaan hebben.
Mijn lief haalt morgen een reisboekje en misschien zijn we volgende week weg.
Morgenmiddag om 5 uur begint mijn vakantie en ik heb plannen.

Geen opmerkingen: