31.3.05

Schelde

Shoppen met mijn ma. Linnen broeken, t-shirtjes, een bloesje. Geen schoenen en ook geen Dries Van Noten. Voor die jas ga ik beslist een keer terug als ik een nieuwe job heb en een nieuw kapsel, en zonder zak van de H&M in mijn handen. Zicht op de Schelde, ook, met in de verte vaag oranje licht op de mist. En spaghetti met twee koffie's toe.
Op de weg terug belt de meneer van het appartement. We gaan morgen kijken. Het ligt mooi, het heeft twee slaapkamers en het vraagt de prijs die we verwachten maar waar ik toch blijf bij slikken - moeten we dan toch maar kopen?
A. en J. hebben ondertussen een auto maar mijn eigen grotemensenbestaan sukkelt voort met de handrem op. Best lekker, eigenlijk. Met op de achtergrond de Schelde met in de verte vaag oranje licht op de mist.

Geen opmerkingen: