21.5.05

Kabel tv

Nu we kabel tv hebben, is mijn gezichtsveld aanzienlijk verruimd. Vooral Vitaya doet het goed (tot grote ergernis van mijn huisgenoot): Amerikaanse families die in een huis vol clutter leven en een diepe, persoonlijke band hebben met hun kopieermachine, Debbie Travis die een houten plank van niks doet lijken op een stuk blinkend marmer. Twee Britse vrouwen die lessen geven in het kleden; gisteren hadden ze het over het probleem van korte, stevige benen en big bottoms.
Blijkt dat de helft van mijn garderobe de deur uit moet.
Mijn korte jasje bijvoorbeeld, dat maakt mijn big bottom twee keer zo big. Mijn flower power rok: idem. Mijn fijne jas heeft dan wel de juiste lengte, maar is niet getailleerd - een doodzonde. Verder moet ik op zoek naar schoenen met een stevige hak en een open hiel en enkel, zodat mijn korte, stevige benen kunnen doorlopen tot in mijn tenen. En dat is allemaal zonder mijn flobberbuik gerekend - die komt de volgende keer aan bod.
Het is wat, kabel tv.

Geen opmerkingen: