9.8.05

Groetjes uit Roehampton (slot)

Deze titel is valsspelen. Ik ben niet meer in Roehampton. Ik heb er vanmorgen gedoucht, mijn tanden gepoetst, ontbeten en toen de bus genomen. Tussen toen en nu zijn we in Covent Garden geweest, hebben we geluncht met zicht op de Thames en de trein terug genomen.
Hier zijn een paar feiten in de verleden tijd.

#Op de campus zaten eekhoorntjes en vossen.
#We hebben de quiz gewonnen! (De Norton Anthology of Children's Literature bleek een zwaar onderschat kado.)
#De jongen met het groene haar heette B. en bleek erg lief. Dikke kale mannen bleken niet vlekkenvast. Zo zie je maar weer.
#Ik lust sushi.
#Het boek dat ik niet gekocht heb, heeft een linnen kaft in de juiste kleuren, een lila leeslint en papier van de juiste dikte, met het juiste gevoel en met net genoeg ruimte tussen de regels. Het zal nooit geschreven worden.

Geen opmerkingen: