29.10.05

Boos

In de lange, trage rij aan de kassa van de Delhaize maak ik me kwaad. Ik stond al gevoelig; gisteren was het Phara in plaats van Desperate Housewives op één. Geen kwaad woord over Phara, maar ik had mijn zinnen gezet op Susan, Bree, Lynette en Gabriëlle en niet op de zoveelste staker van de dag. In de rij aan de kassa zie ik dat het vanavond heel veel is op Canvas, maar geen Green Wing. En ik heb de tel bijgehouden, beste allemaal, ik weet waarover ik spreek: vorige week was het de voorlaatste aflevering en niet de laatste. Ik heb nog recht op een ontknoping. Wordt het Mac en Dr. Todd of Guy en Dr. Todd of Dr. Todd helemaal alleen? Mac en Guy wordt het alleszins niet. Een mens zou het niet zeggen, maar er zijn nog zekerheden in dit leven.

Nog een geluk dat ik straks mijn eigen lengte in boeken ga winnen - de op die manier uitgespaarde centen kunnen dan integraal naar een dvd-box of twee.

Geen opmerkingen: