23.12.05

Holidays are coming

Met een stewardessenkoffer vol boeken achter op mijn fiets hobbel ik naar huis, recht de vakantie in. Maar eerst moet de donkere was nog gedaan, de rode ook, en mijn nieuwe bloesje moet nog met de hand. Alles moet morgen prêt-à-porter zijn, want wat ik ga aantrekken voor de feesten weet ik nog niet.
Het moet niet overdressed zijn (onze families zijn niet van het overdressed-e soort), een beetje gemakkelijk maar ook een beetje feestelijk. Niet te koud en (dus) niet te bloot want het kan fris zijn bij mijn lief en bij mijn grootmoeder thuis - en ik ben kouwelijk van nature. Mijn nieuwe very trendy kralenketting en -armbanden moeten erbij passen. Mijn zware schoenen ook. Mijn mooiste en deftigste paar kan ik niet aandoen want dat moet eerst nog langs de schoenlapper.
En ik moet ook nog een paar extra kadootjes kopen.

Geen opmerkingen: