14.9.09

Net als vorige week en de week dáárvoor at ik te veel druiven bij de lunch en na de lunch haalde ik twee snoepen tegelijk in het pas opgeruimde winkeltje van G.

Vanavond dacht ik eraan mijn treinabonnement te verlengen en ging ik in een hele lange rij staan. De mensen mopperden niet, ik ook niet. In twee tellen was het gefikst. 

Net vóór ik thuis was begon het dikke druppen te regenen zodat mijn rok tegen mijn benen plakte. Maar dat gaf niet, want ik was er toch bijna en ik had een verder waterdicht plan om de hele avond tv te kijken: Huizenjacht, Komen eten, Boer zkt vrouw, Topmodel Benelux. Al viel dat plan in grote stukken uit elkaar toen ik begon af te wassen, het vervallen bloemstuk begon te ontmantelen en drie vazen in een sopje legde.

En morgen kopen we een huis.

2 opmerkingen:

Stijn zei

Schreef Elisa terloops. :)

G. zei

hihi, de snoepwinkel is inmiddels helemaal opgedoekt! er zwerven wel nog lekstokken rond want die vindt niemand echt lekker...