9.8.06

De beste foto

Tom Boonen in Lommel

Tom Boonen reed het criterium van Lommel en ik was erbij. Ik heb hem 50 keer voorbij zien razen en dus bijna 50 keer in zijn ogen kunnen kijken en bijna 50 keer kunnen aanraken - als ik had gewild dat mijn arm ontwricht zou worden en hij ter aarde zou storten, had ik dat ook zeker gedaan. Ik heb gezien dat hij lacht als er op hem geroepen wordt ("Komaan Tom!"). Ik heb hem niet naast Kevin Hulsmans op het podium zien staan, maar wel voor Kevin Hulsmans het podium af zien komen. Onderaan het trapje gaf hij handtekeningen, maar niet aan mij want ik was klein en de massa groot. Ik heb zelfs zijn lief gezien en er kwaad naar gekeken. En toen ik na afloop naar het toilet ging in het plaatselijke café annex feestzaal, heb ik hem zien zitten in de feestzaal. In burger, met zwart t-shirt aan. De arm om de stoel van Kevin Hulsmans.
De beste foto van de avond zit in mijn hoofd.

Geen opmerkingen: