17.4.08

De dingen des levens

# Niemand ziet aan me dat er alleen maar Travis op mijn iPod staat en dat ik het ineens zwaar heb voor Fran Healy en dat ik stop met hem te You Tuben en te Googelen en dat ik alleen maar luister. Op de trein heen en de trein terug en op kantoor.

# Nu weet ik hoe een zebrapad gemaakt wordt. Je hebt er drie à vier personen voor nodig, een krijtje, grote potten witte verf, een soort van mal en iets van poeder.

# De linkerkant van mijn hoofd doet pijn: mijn tandvlees, mijn oor, mijn vel. Mijn lief vreest het ergste en meer van dat. (Ik niet. No worries.)

3 opmerkingen:

koen fillet zei

Travisitis!

Anoniem zei

"Niemand ziet aan me dat er alleen maar Travis op mijn iPod staat..." Maar nu weet iedereen dat toch:-) Veel beterschap, en geen pijn meer aan vellen en tandvlees en oren... Tot volgende week!

Anoniem zei

Ah! Travis roept steeds één beeld bij me op. Mijn moeder en ik in de auto. Een zonnige dag. Een regenachtige breuk met mijn Eerste Grote Liefde. En ik die meekeel met de radio. 'Why does it always rain on me?' Een moederhart breekt. Dat de zon schijnt, F., en dat het niet zal blijven regenen op je kop, spreekt ze me vermanend toe. Een jaar regenbuien later kreeg ze gelijk.

F.